HTML

2-os viccek.hu

Ez a honlap tele van viccekkel. Nyugodtan olvashatsz pár tökjó viccel.

Friss topikok

Linkblog

Móricka és a hazugság gép

2008.05.22. 20:55 csengecsiga

Miközben Móricka az iskolában volt, anyukája vett egy hazugsággépet.
És az a hazugsággépbe bemondták a mondanivalójukat, akkor az a kimondta,
hogy igaz vagy nem. Ha igaz, akkor azt mondja, hogy
pipi, és ha nem igaz akkor azt mondja, hogy pí.
Amikor Móricka jön az iskolából, rögtön szól az anyukájának: - Én ma csak ötösöket hoztam az iskolából! - Pí.
Na jó, négyeseket! - Pí.
Na jó, hármasokat! - pí.
Na jó ketteseket! - pí.
Na jó egyeseket! - Pipi.
Az anyukája, szintén elkezdi:
Mikor én az iskolába jártam, csak ötösöket hoztam haza az iskolából. -pí.
Na jó, négyeseket! - pí
Na jó, hármasokat! - pí
Na jó ketteseket! - pí
Na jó egyeseket! - pipi
Az apukája bejön.
Én amikor az iskolába jártam... -pí
Apu te nem is jártál iskolába?









Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://2-osviccek.blog.hu/api/trackback/id/tr6482960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása